Skip to content

Tempah Kereta Proton
Idaman Anda Sekarang!

PROMOSI PROTON (2024) MILIKI KERETA PROTON IDAMAN ANDA DENGAN HANYA DI HUJUNG JARI!! FAUZI PROTON SEDIA MEMBANTU WALAU DIMANA ANDA BERADA.

Fauzi Proton
FAUZI PROTON
5/5

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum W.B.T & Salam Sejahtera.

Haii!! Saya FAUZI PROTON, Sales Advisor yang sah dari Proton Edar. Berpengalaman lebih 10 tahun dalam bidang jualan kereta di Malaysia. Sehingga hari ini, Saya telah berjaya membantu ramai pelanggan untuk memiliki kereta Proton idaman mereka.

Kini, anda tidak perlu pergi ke Showroom lagi. Pembelian kereta Proton secara online dengan saya, Lebih mudah dan cepat. DIJAMIN SELAMAT!!

Segala proses pemilihan, pinjaman, sehinggalah penyerahan kereta kepada anda. Saya akan bantu uruskan kesemuanya 100%!!

Hubungi saya sekarang (FAUZI PROTON) jika anda ingin tahu mengenai harga, tempahan online, Dan promosi kereta Proton terbaru.

PROTON X50 & x70 READY STOCK !!

DISKAUN + FREEGIFT istimewa menanti anda. Khas buat pelanggan yang membuat tempahan secara ONLINE. Jangan lepaskan peluang. Hubungi saya SEKARANG!

Hari
Jam
Minit
Saat
Sila isi borang di bawah untuk dapatkan promo!

PILIHAN MODEL

HARGA KERETA PROTON 2024

TESTIMONIAL

Galeri gambar pelanggan yang telah mendapatkan kereta Proton idaman mereka secara online di www.proton-online.com

soalan lazim (faq)

Dijamin selamat! Tiada sebarang transaksi kewangan personal yang akan dilakukan. Tempahan secara online adalah cara terbaru yang lebih menjimatkan masa dan wang anda berbanding berulang alik ke showroom. Untuk pengetahuan anda, Saya menjual kereta sejak dari tahun 2012 sehingga kini. Anda hanya perlu submit dokumen melalui WhatsApp / Email kepada saya. Jangan risau, Tiada sebarang cas pembayaran akan dikenakan. sekiranya loan anda lulus, boleh pergi ke bank yang berhampiran untuk sign agreement. Kemudian saya akan hantarkan kereta terus ke rumah / ke tempat anda. Mudah kan?

Setiap model Proton harganya berbeza, jadi kelayakan gaji minimum untuk pinjaman kenderaan juga berbeza. Contohnya untuk model saga gaji minimum adalah RM1,500. Sila hubungi En. Fauzi untuk perbincangan lanjut.

Ya boleh! Bukan setakat baru bekerja, jika anda masih belajar pun boleh beli kereta Proton baru.

Ya boleh! Walau bagaimanapun tertaktul pada terma & syarat bank tertentu. Hubungi En. Fauzi untuk perbincangan lanjut.